• 22-06-2021, 21:20:12
    #28
    ne zaman markete girsem: "hay ağzını öptüğümün fiyatı yine mi yükseldi diyorum"
    gına geldi bu fiyatlardan sebep.
    geçen bir çocuk bezi BİM'Den 1 ıslak mendil ve iki üç şey aldım 75 tl tuttu
  • 22-06-2021, 21:23:36
    #29
    Bu akşam girdim cips çekirdek domates salatalık ıvır zıvır aldım 75 TL tuttu dedim bi yanlışlık mı var acaba normalde 100 TL altı çıkmak zor ama demek ki arada şaşırabiliyoruz.
  • 23-06-2021, 08:05:13
    #30
    Dün getir kampanyası ile 1 ekmek 2 süt 1 tane 400 Gr Nutella aldım 45 TL tuttu 15 TL ödedim. Gelen malzemeleri tezgah üstüne koyunca şoke oldum. Bu 4 parça nasıl 45 TL yapar. Çok değil 1 2 yil once olsa maksimum 20 TL olurdu. Bence hükümet maaşlara zam değil piyasaya indirim yapmayı teşvik etmeli. Yoksa 15 yıl öncesi gibi paranın bir değeri kalmayacak 6 sıfırlı olaylara döneceğiz.
  • 23-06-2021, 10:24:54
    #31
    Herşey cidden sürekli pahalanıyor çok kötü bir durum.

    Babam bimin meyveli kekini sever. Genel olarak her hafta almaya çalışırız. kek 1,5 yıl önce yanlış hatırlamıyorsam 40 kuruştu. şimdi 80 kuruş (bir ara herhafta 5 kuruş geliyordu zam ) Bu basit bir örnek sadece. Büyük örnekleri söylemek bile istemiyorum.
  • 23-06-2021, 10:52:10
    #32
    Bundan 3 yıl önce iki büyük sepet dolusu market alışverişi 250tl tutuyordu. Evin bütün ihtiyacını karşılıyorduk. Şu an benzer ürünler 1000tl civarı tutuyor. Benzer diyorum çünkü sadece fiyat olarak bir artış yok kalite olarak aşırı düşüş var.
  • 23-06-2021, 10:54:20
    #33
    Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Markete girip 100 TL altında para harcamayan var mı merak ediyorum. Ondan bundan kısarak ben 50 TL'ye kadar düşürebiliyorum. Taktik varsa söyleyin lütfen.
    50 tl mi iyi kısıyorsunuz bardak ta mı alıyorsunuz alacağınız şeyleri inanın size katılıyorum 100 tl e ki? eşimle gittiğimizde 150 den aşağı 120 130 değişiyor. hatta bazen ben tek gidip 50,60 lira tutuyor 2 kere soruyorum doğrumu diye bünye alışmış
  • 23-06-2021, 11:26:26
    #34
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Hocam eğer taksit yaparsanız her ay 1-2k ile kurtulabilirsiniz kişi başı olarak ama 3 taksit olacak
  • 23-06-2021, 11:50:45
    #35
    Az önce 6 bira 2 sigara aldım 118 verdim çıktım. Gelişmiş ülkelerde 30-40 birim tutacak şeye 118 birim verdim. Bunun yanına gıda harcamaları gelince her gün 200-300 gidiyor ortalama.
  • 23-06-2021, 11:56:28
    #36
    Malesef durum çok kötü. Kazancımızın çoğu markete gidiyor...