Dün getir kampanyası ile 1 ekmek 2 süt 1 tane 400 Gr Nutella aldım 45 TL tuttu 15 TL ödedim. Gelen malzemeleri tezgah üstüne koyunca şoke oldum. Bu 4 parça nasıl 45 TL yapar. Çok değil 1 2 yil once olsa maksimum 20 TL olurdu. Bence hükümet maaşlara zam değil piyasaya indirim yapmayı teşvik etmeli. Yoksa 15 yıl öncesi gibi paranın bir değeri kalmayacak 6 sıfırlı olaylara döneceğiz.