• 23-06-2021, 11:59:50
    #37
    Şuanda fiyatlar yükseliyor fakat kalitede sürekli düşüyor. Çoğu ürün gramaj oyununa gitmiş durumda. Gramaj düşürüp , kaliteyi'de düşürüp fiyatı artırıyorlar. Kısaca durum gözükenden daha kötü. Bim,A101 ürünlerini geçtim. Bildiğiniz kaliteli markalar dahi bunu yapmaya başladı.
  • 23-06-2021, 12:00:04
    #38
    3 yıl önce 35 TL'ye aldığım tam yağlı ezine peynirine şuan 68,5 TL ödüyorum.(kalite düşüyor onu söylememe gerek bile yok)

    Gerisini söylemeye gerek yok.
  • 24-06-2021, 11:19:06
    #39
    fiyat yükselse de aynı anda aldığımız miktarlar ve kalitede de düşüş söz konusu, düzelmesi dileği ile...
  • 24-06-2021, 11:24:43
    #40
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce 6 bira 2 sigara aldım 118 verdim çıktım. Gelişmiş ülkelerde 30-40 birim tutacak şeye 118 birim verdim. Bunun yanına gıda harcamaları gelince her gün 200-300 gidiyor ortalama.
    Bu o kadar çok koyuyor ki insana,

    Uzun yıllar yurtdışında alkol fiyatlarına alıştıktan sonra TR'de alkol içmek salaklık kesinlikle. Bunun fakirlikle zenginlikle de alakası yok. Alım gücü olan adam bile kazıklanıyor başka bir şey değil.

    Öyle gelişmiş ülkeler durumu da söz konusu değil bu arada. Ukrayna'da yerel biralarını 50cl 3 birim paraya alabiliyorsun. Bizim Tuborg ile de rahatlıkla kıyaslayabilirsin tadını. Sigaraya girmiyorum bile. Yani iç savaş olan, ekonomiyi düzeltemeyen, karışıklıklar ülkesinde bile temel ürünler TR'den daha ucuz. Aynı alışveirşi 20 birime yapar çıkarsın.
  • 24-06-2021, 13:08:30
    #41
    uyurken bile para kazanmanın bir yolunu bulduğum için market fiyatlarına pek bakmıyorum