Şuanda fiyatlar yükseliyor fakat kalitede sürekli düşüyor. Çoğu ürün gramaj oyununa gitmiş durumda. Gramaj düşürüp , kaliteyi'de düşürüp fiyatı artırıyorlar. Kısaca durum gözükenden daha kötü. Bim,A101 ürünlerini geçtim. Bildiğiniz kaliteli markalar dahi bunu yapmaya başladı.