Herşey cidden sürekli pahalanıyor çok kötü bir durum.

Babam bimin meyveli kekini sever. Genel olarak her hafta almaya çalışırız. kek 1,5 yıl önce yanlış hatırlamıyorsam 40 kuruştu. şimdi 80 kuruş (bir ara herhafta 5 kuruş geliyordu zam ) Bu basit bir örnek sadece. Büyük örnekleri söylemek bile istemiyorum.