ne zaman markete girsem: "hay ağzını öptüğümün fiyatı yine mi yükseldi diyorum"
gına geldi bu fiyatlardan sebep.
geçen bir çocuk bezi BİM'Den 1 ıslak mendil ve iki üç şey aldım 75 tl tuttu