Markete girip 100 TL altında para harcamayan var mı merak ediyorum. Ondan bundan kısarak ben 50 TL'ye kadar düşürebiliyorum. Taktik varsa söyleyin lütfen.
50 tl mi iyi kısıyorsunuz bardak ta mı alıyorsunuz alacağınız şeyleri

inanın size katılıyorum 100 tl e ki? eşimle gittiğimizde 150 den aşağı 120 130 değişiyor. hatta bazen ben tek gidip 50,60 lira tutuyor 2 kere soruyorum doğrumu diye

bünye alışmış