Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu Türkiye'de yaşayan emekli kafa yapısı değil mi? Emekliler emekliye ayrılmak yerine gençleri işinden ediyor. İşsizlikteki kaosun sebeplerinden sadece biri.
Hocam o konuya hiç girmeyelim. Onlara sorarsak biz o kadar varlık içinde yaşıyoruz ki her türlü halimize şükretmemiz gerekiyor. Instagram'da TıkTok'da yayılan dayıların videolarını izlemişsinizdir. Daha geçen gün çevremde biri "Fatih İstanbul'u fethetti ama ne bir arabası, ne bir telefonu, ne interneti ne şusu busu hiç bir şeyi yoktu, şimdi bin arabaya git istediğin yere. Fatihin çadırında yakacak bir lambası bile yoktu..." falan filan diye konuşuyordu. Yorumsuz...