SkyGhostAir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam nasıl kısarım değil de nasıl daha fazla kazanabilirim diye düşünürseniz daha sağlıklı olur. Yani markete 50₺ ile girmek değil 100₺ ile girmeye çalışın bence zira fiyatlar yüksek kazançlar düşük, burada kısmak hiç bir işe yaramıyor.
Hocam bu Türkiye'de yaşayan emekli kafa yapısı değil mi? Emekliler emekliye ayrılmak yerine gençleri işinden ediyor. İşsizlikteki kaosun sebeplerinden sadece biri.