Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nankörler sizi, Şanlı Ülkem hiç olmadığı kadar zengin ve özgürlükçü bir ülke.

Daha dün 7 avaraj almadık mı avrupa da. Şükredin halinize.

İroni mi?