demircanuzer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1kg peyniri 30'a bulursanız ya peynir değildir yada 2010 yılındayızdır hocam 😂 Ezineler 50den başlıyordu en son
Hocam bende onu diyorum hocam, o kalitesiz market zincirlerinden 30 liraya peynir alıyoruz. Sütün kilosu belli, süt yeminin ederi belli. O yenenin peynir olmadığını alanda biliyor ama yapacak bişeyi yok. Alım gücü yok çare yok...