Bırak inanmayı gerçekten yazanlar bile var

Böyle bir ortamda ironi sakıncalı hocam
Haklısın, ironi yapıp ban yediğim de oldu.
2 çocuğum var bırak eşimi 2 yaşındaki oğlumla markete girince 25 tl tutuyor, dondurma, çikolata v.b.
Biz babalar için çok zor dönemden geçiyoruz.