Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırak inanmayı gerçekten yazanlar bile var Böyle bir ortamda ironi sakıncalı hocam
Haklısın, ironi yapıp ban yediğim de oldu.

2 çocuğum var bırak eşimi 2 yaşındaki oğlumla markete girince 25 tl tutuyor, dondurma, çikolata v.b.

Biz babalar için çok zor dönemden geçiyoruz.