Türkiyede en kalitesiz ve ucuz ürünlerin bulunduğu 3 tane mağaza zinciri varya. Onlarda bile haftalık alışverişler 200 300 liraları buluyor. Hem bu kadar para veriyoruz, hemde en kalitesiz ürünleri alıyoruz, tüketiyoruz.
En basitinden günde 2 ekmek tüketsen 3₺ sırf ekmeğe gidiyor. 1 koli yumurta 23₺ olmuş. 1 kg peynir alsan 30 lira. 1 kg zeytin 30 lira. 1lt yağ 10 15 liradan fazla sanırım. 3 4 tane bişe saydım 100 lirayı bulduk. Varın siz düşünün.
Bu kalitesiz ürünleri tüketen nesil, 40 yaşını aşınca hangi sağlık sorunları ile uğraşacak oda bilinmez.
1kg peyniri 30'a bulursanız ya peynir değildir yada 2010 yılındayızdır hocam 😂 Ezineler 50den başlıyordu en son