Türkiyede en kalitesiz ve ucuz ürünlerin bulunduğu 3 tane mağaza zinciri varya. Onlarda bile haftalık alışverişler 200 300 liraları buluyor. Hem bu kadar para veriyoruz, hemde en kalitesiz ürünleri alıyoruz, tüketiyoruz.

En basitinden günde 2 ekmek tüketsen 3₺ sırf ekmeğe gidiyor. 1 koli yumurta 23₺ olmuş. 1 kg peynir alsan 30 lira. 1 kg zeytin 30 lira. 1lt yağ 10 15 liradan fazla sanırım. 3 4 tane bişe saydım 100 lirayı bulduk. Varın siz düşünün.

Bu kalitesiz ürünleri tüketen nesil, 40 yaşını aşınca hangi sağlık sorunları ile uğraşacak oda bilinmez.