• 11-02-2021, 23:15:41
    #10
    Hocam sözüm meclisten dışarı ama bazı çalışanlarda öyle bir konuşuyor ki sanki düşmanlığımiz var. İşin stresini sınırını çok yansıtıyorlar. Sinirli sinirli konuşmalar. Aslında sakince konussalar iş çözülecek. Müşterinin problemini çözmeye odaklı değil bence kimse.
    İki türlü müşteri temsilcisi var
    1. Birşey satmaya çalışan temsilci : Çok nazik konuşur işi çok iyi anlatmaya çalışır çünkü satınca prim kazanır iş olarak görür.
    2. Birşey satmayan sadece sorunlar için aranan temsilci: Müşteriye sınırlı konuşur, kısa keser herşeyi, hemen kapatmak ister, sorunu pek dinlemez, işten sıkılmış.
    Sizde muhtemelen 2. Secenekdesiniz. En önemlisi işi severek yapmak veya sevmeye çalışmak. Birazda kendinizi motive edin. Daha kötü şartlarda çalışabilirsiniz veya iş bulamiyabilirsiniz. Böyle düşünerek motive olun. Amaç belirleyin.
  • 11-02-2021, 23:18:35
    #11
    Eğer düşündüğüm site ise yani ''Türkiye'nin en büyük alışveriş sitesi'' sanırım 3-4 ay önce 1 hafta boyunca yaklaşık 30 kere falan müşteri temsilcileri ile görüşmüştüm sanırım orada görev yapan çoğu kişiyle görüşmüştüm. Gerçekten sabır işi...

    En kısa zamanda çok daha iyi bir iş bularak oradan kurtulman dileğimle.
  • 11-02-2021, 23:20:11
    #12
    caliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer düşündüğüm site ise yani ''Türkiye'nin en büyük alışveriş sitesi'' sanırım 3-4 ay önce 1 hafta boyunca yaklaşık 30 kere falan müşteri temsilcileri ile görüşmüştüm sanırım orada görev yapan çoğu kişiyle görüşmüştüm. Gerçekten sabır işi...

    En kısa zamanda çok daha iyi bir iş bularak oradan kurtulman dileğimle.
    İnşallah hocam. İnsan artık bir zamandan sonra katlanamiyor aslında
  • 11-02-2021, 23:26:00
    #13
    Konudan nasil insanlar denk gelebilecegini cikarabilirsiniz. Gercekten cok zor is Allah yardimcin olsun.
  • 11-02-2021, 23:28:48
    #14
    Zaten çağrı merkezinin psikolojik sınırı iki yıl diye biliyorum..

    Bir arkadaşım da e-ticaret sitesinin çağrı merkezinde çalışıyordu. Yılbaşı ağacı bir Ocak'ta gitmiş müşteriye. Adam da aramış bunları "o çam ağacını alında göZünüze sokun" demiş😁😁
  • 11-02-2021, 23:29:45
    #15
    elfiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten çağrı merkezinin psikolojik sınırı iki yıl diye biliyorum..

    Bir arkadaşım da e-ticaret sitesinin çağrı merkezinde çalışıyordu. Yılbaşı ağacı bir Ocak'ta gitmiş müşteriye. Adam da aramış bunları "o çam ağacını alında göZünüze sokun" demiş😁😁
    Evet ve çok fazla çalışan sirkülasyonu olan bir bölüm 6-7 ay çalışan çıkıyor üstad burada
  • 11-02-2021, 23:32:27
    #16
    Aynı sektörde yaklaşık 6 yıldır çalışıyorum. Oldukça keyif alarak yapıyorum işimi. Evet çok mu çok zor ve stresli ama keyif almayı bilirsen zor gelmeyecektir. Ayrıca insanlarımız çağrı merkezinde konuştukları kişilerin sadece kısıtlı yetkilere sahip “insan” olduğu bilinciyle konuşsalar, bu sektördeki insanlarda her gün çile çekerek para kazanmaz.
  • 11-02-2021, 23:36:29
    #17
    Hakaco_01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı sektörde yaklaşık 6 yıldır çalışıyorum. Oldukça keyif alarak yapıyorum işimi. Evet çok mu çok zor ve stresli ama keyif almayı bilirsen zor gelmeyecektir. Ayrıca insanlarımız çağrı merkezinde konuştukları kişilerin sadece kısıtlı yetkilere sahip “insan” olduğu bilinciyle konuşsalar, bu sektördeki insanlarda her gün çile çekerek para kazanmaz.
    Tabi sizi anliuorum. Ama benim kriz masası olduğum için normal çağrı merkezi gibi değil üstad
  • 11-02-2021, 23:39:18
    #18
    Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi sizi anliuorum. Ama benim kriz masası olduğum için normal çağrı merkezi gibi değil üstad
    Inbound, Outbound, Kalite, Planlama - Raporlama & Monitoring (prm) ve şu an Takım Liderliği yaptığım içim sektörün çekirdeğinden yetişmeyim. Seni çok ama çok iyi anlıyorum.