Konu
Çağrı merkezi bıkkınligi (içime döküyorum)
11-02-2021, 23:28:48
#14
elfiza
Zaten çağrı merkezinin psikolojik sınırı iki yıl diye biliyorum..
Bir arkadaşım da e-ticaret sitesinin çağrı merkezinde çalışıyordu. Yılbaşı ağacı bir Ocak'ta gitmiş müşteriye. Adam da aramış bunları "o çam ağacını alında gö
Z
ünüze sokun" demiş😁😁