Aynı sektörde yaklaşık 6 yıldır çalışıyorum.

Oldukça keyif alarak yapıyorum işimi.

Evet çok mu çok zor ve stresli ama keyif almayı bilirsen zor gelmeyecektir.

Ayrıca insanlarımız çağrı merkezinde konuştukları kişilerin sadece kısıtlı yetkilere sahip insan olduğu bilinciyle konuşsalar, bu sektördeki insanlarda her gün çile çekerek para kazanmaz.