Eğer düşündüğüm site ise yani ''Türkiye'nin en büyük alışveriş sitesi'' sanırım 3-4 ay önce 1 hafta boyunca yaklaşık 30 kere falan müşteri temsilcileri ile görüşmüştüm sanırım orada görev yapan çoğu kişiyle görüşmüştüm. Gerçekten sabır işi...
En kısa zamanda çok daha iyi bir iş bularak oradan kurtulman dileğimle.
İnşallah hocam. İnsan artık bir zamandan sonra katlanamiyor aslında