elfiza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zaten çağrı merkezinin psikolojik sınırı iki yıl diye biliyorum..

Bir arkadaşım da e-ticaret sitesinin çağrı merkezinde çalışıyordu. Yılbaşı ağacı bir Ocak'ta gitmiş müşteriye. Adam da aramış bunları "o çam ağacını alında göZünüze sokun" demiş😁😁
Evet ve çok fazla çalışan sirkülasyonu olan bir bölüm 6-7 ay çalışan çıkıyor üstad burada