• 11-02-2021, 23:42:40
    #19
    Merhaba,

    İstanbul Altunizade'de bir hosting firmasının destek ticketları ve çağrı merkezi teknik bölümü yönettim. Ne kadar yorucu bir iş olduğunu anlatıyordum, ancak yöneticiler bana müşterileri alt etmem konusunda bilgi veriyordu sürekli, oysa doğrular söylense daha kolay olacak, doğru işi yapmak yerine kıvırmak kötü bir durumdu, orada öğrendim ki bana faydalı bir iş değil ve işimi değiştirmiştim.

    Birçok işyerine kendimi geliştiremediğim için ayrıldım ve çağrı merkezi konusu çok zor, meslek sahibisen, o yönde bir aramanı cv kısmına da son kullanıcı müşteri desteği sağladığını yazarsan daha bence daha sağlıklı daha az stress'siz bir iş edinebilirsiniz.

    Burada yazdıklarım asla sizi gaza getirmek değildir.
    Ne kadar çok telefon baksak, ne kadar çok ticket çözsek bir türlü yöneticinin gözüne girememiştim. En sonunda istifa verdiğimde adam yerine koydular

    İstifamı işleme koyun dedim ve çıktım. Herkes kendisine yağ çekecek, gazını alacak, istediği vakitte yanında / buradayım diyen bir uşak araması çok kötü...

    Samimiyetle söyleyeyim; dişinizi sıkabildiğiniz kadar sıkın, elbet daha iyi bir firmaya geçişiniz olacaktır. Merdiven misali.

    Başarılar dilerim.
  • 11-02-2021, 23:46:07
    #20
    Murat Kafadar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    İstanbul Altunizade'de bir hosting firmasının destek ticketları ve çağrı merkezi teknik bölümü yönettim. Ne kadar yorucu bir iş olduğunu anlatıyordum, ancak yöneticiler bana müşterileri alt etmem konusunda bilgi veriyordu sürekli, oysa doğrular söylense daha kolay olacak, doğru işi yapmak yerine kıvırmak kötü bir durumdu, orada öğrendim ki bana faydalı bir iş değil ve işimi değiştirmiştim.

    Birçok işyerine kendimi geliştiremediğim için ayrıldım ve çağrı merkezi konusu çok zor, meslek sahibisen, o yönde bir aramanı cv kısmına da son kullanıcı müşteri desteği sağladığını yazarsan daha bence daha sağlıklı daha az stress'siz bir iş edinebilirsiniz.

    Burada yazdıklarım asla sizi gaza getirmek değildir.
    Ne kadar çok telefon baksak, ne kadar çok ticket çözsek bir türlü yöneticinin gözüne girememiştim. En sonunda istifa verdiğimde adam yerine koydular

    İstifamı işleme koyun dedim ve çıktım. Herkes kendisine yağ çekecek, gazını alacak, istediği vakitte yanında / buradayım diyen bir uşak araması çok kötü...

    Samimiyetle söyleyeyim; dişinizi sıkabildiğiniz kadar sıkın, elbet daha iyi bir firmaya geçişiniz olacaktır. Merdiven misali.

    Başarılar dilerim.
    Öyle haklisin hocam en azından deneyim. Sonuna kadar gidicez olduğu kadar.
  • 12-02-2021, 02:53:41
    #21
    günlük 70-80 ise iyiymiş (keşke benimde böyle bi işim olsaydı dedim içimden ) kral kolay gelsin
  • 12-02-2021, 18:55:58
    #22
    Günlük 1000 1500 arası müşterisi olan bir mağaza da yöneticilik yaptım, müşteri her zaman haklıdır fakat hakaret etmeye de hakkı yoktur sorununu çözemeyecek durumdaysanız eğer bir üst yöneticinize iletmeniz gerekiyor
  • 12-02-2021, 20:25:40
    #23
    Ben günlük o kadar insanla yüz yüze baş ediyorum keyif almaya bak
  • 12-02-2021, 22:54:05
    #24
    Çağrı merkezi işi zordur. Kolaylıklar dilerim. Ancak 70 - 80 kişi iyi bir rakam sayılır.

    ALO 182 - MHRS çağrı merkezinde günlük 250+ "hasta" insan ile konuşmuşluğum var
  • 12-02-2021, 23:09:38
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Hocam ben de e ticaret firmasında çalışıyorum. Müşterilerle konuşmuyorum pek ama o halde bile ağız burun giresim geliyor. Sen bir de konuşuyorsun. Allah sabır versin.
  • 12-02-2021, 23:31:18
    #26
    Genel de maalesef bir çok müşteri temsilcisi bir an önce kısa kestirip telefonu kapatmaya çalışır. Müşteri sorununu daha anlatamadan geçiştirilmeye çalışınca ister istemez sinirlenirler. Ama müşterinin ürün, hizmet yada kargo ile ilgili sorunlarda sorumlunun müşteri temsilcisi olmadığını bilmesi lazım. Hatta belki emin olun müşteriden daha fazla sövüyorlardır yaşanılan sorunlara. Ama her halükarda muhatap kendileri oluyor. Keşke işin sorumlusuna ulaşılabilse herkes laf işitmemek için işini düzgün yapar.

    Elinizden geldiğince kibar olmaya ve sorunu çözmeye çalışın. Firmayı kollamak için kaydınızı aldık ilgileneceğiz derseniz mutlaka arıza tipler çıkacaktır.