İstanbul Altunizade'de bir hosting firmasının destek ticketları ve çağrı merkezi teknik bölümü yönettim. Ne kadar yorucu bir iş olduğunu anlatıyordum, ancak yöneticiler bana müşterileri alt etmem konusunda bilgi veriyordu sürekli, oysa doğrular söylense daha kolay olacak, doğru işi yapmak yerine kıvırmak kötü bir durumdu, orada öğrendim ki bana faydalı bir iş değil ve işimi değiştirmiştim.
Birçok işyerine kendimi geliştiremediğim için ayrıldım ve çağrı merkezi konusu çok zor, meslek sahibisen, o yönde bir aramanı cv kısmına da son kullanıcı müşteri desteği sağladığını yazarsan daha bence daha sağlıklı daha az stress'siz bir iş edinebilirsiniz.
Burada yazdıklarım asla sizi gaza getirmek değildir.
Ne kadar çok telefon baksak, ne kadar çok ticket çözsek bir türlü yöneticinin gözüne girememiştim. En sonunda istifa verdiğimde adam yerine koydular

İstifamı işleme koyun dedim ve çıktım. Herkes kendisine yağ çekecek, gazını alacak, istediği vakitte yanında / buradayım diyen bir uşak araması çok kötü...
Samimiyetle söyleyeyim; dişinizi sıkabildiğiniz kadar sıkın, elbet daha iyi bir firmaya geçişiniz olacaktır. Merdiven misali.
Başarılar dilerim.
) kral kolay gelsin