• 11-02-2021, 23:04:21
    #1
    Büyük bir e-ticaret firmasında çağrı merkezinde çalışıyorum. Toplam 5 ay oldu fakat bana bir ömür gibi geldi. İnsanlarla uğraşmak o kadar zorki anlatamam. Bir yandan müdür baskıları bir yandan hata yapmıcaksin,bir yandan müşterinin tüm hakaretlerin duyucaksin. Çekilmez bir meslek. Zorunda olmasak çıkacağım ama ihtiyaç olduğu içinde çıkamıyorum. Kusura bakmayın sadece içimi dökmek istedim. Günlük 70-80 insanla uğraşmak çok kolay iş değil asgari ücret ile
  • 11-02-2021, 23:06:10
    #2
    İnsanlarla gerçekten uğraşmak zor Allah yardımcınız olsun.
  • 11-02-2021, 23:06:38
    #3
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlarla gerçekten uğraşmak zor Allah yardımcınız olsun.
    Allah razı olsun hocam
  • 11-02-2021, 23:07:09
    #4
    JOB
    Üyeliği durduruldu
    İşin zor arkadaşım o mesleği 10 yıl yaptım ben...

    Hangi sektör müşteri kitlesi ne?
  • 11-02-2021, 23:10:46
    #5
    Aklıma gelen bir soruyu sormak istiyorum, izninle.
    Günlük 70-80 insanın şikayetini dinlediğinde içinden yüzde kaçının şikayetine katıldığın ve bu olay benim başıma gelse ben de aynısını söylerdim dediğin oluyor.
    sadece meraktan soruyorum.

    ve
    işin çok zor, Allah yardımcın olsun.
  • 11-02-2021, 23:10:58
    #6
    CARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin zor arkadaşım o mesleği 10 yıl yaptım ben...

    Hangi sektör müşteri kitlesi ne?
    Müşteri kitlesi alışveriş. Türkiye'nin en büyük alışveriş sitesi
  • 11-02-2021, 23:11:45
    #7
    caliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklıma gelen bir soruyu sormak istiyorum, izninle.
    Günlük 70-80 insanın şikayetini dinlediğinde içinden yüzde kaçının şikayetine katıldığın ve bu olay benim başıma gelse ben de aynısını söylerdim dediğin oluyor.
    sadece bir merak olarak soruyorum.

    ve
    işin çok zor, Allah yardımcın olsun.
    Yüzde 60-70 hocam
  • 11-02-2021, 23:14:02
    #8
    Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük bir e-ticaret firmasında çağrı merkezinde çalışıyorum. Toplam 5 ay oldu fakat bana bir ömür gibi geldi. İnsanlarla uğraşmak o kadar zorki anlatamam. Bir yandan müdür baskıları bir yandan hata yapmıcaksin,bir yandan müşterinin tüm hakaretlerin duyucaksin. Çekilmez bir meslek. Zorunda olmasak çıkacağım ama ihtiyaç olduğu içinde çıkamıyorum. Kusura bakmayın sadece içimi dökmek istedim. Günlük 70-80 insanla uğraşmak çok kolay iş değil asgari ücret ile
    1) Günlük 70 80 insan birşey değil önce o kısımda kendinizi demotive etmeyi bırakın.
    2) Müşterinin hakaretlerini çekmek zorunda değilsiniz. Bu hakaretlerin sebebi ne? Büyük site dediniz büyük sitede çözüm vardır e-ticarette o kadar hakareti gerektirecek ne yaşanıyor?
    3) Müdür baskı yapacak elbette ama siz tele pazarlama mı yapıyorsunuz yoksa müşteri hizmetleri gibi mi çalışıyorsunuz?
  • 11-02-2021, 23:14:21
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Zor iş gerçekten ama alışveriş sitesinden alışveriş yapacak kadar bilgisi varsa biraz anlayışlı olması gerek aslında ...