Çağrı merkezi bıkkınligi (içime döküyorum)
25
●701
- 11-02-2021, 23:04:21Büyük bir e-ticaret firmasında çağrı merkezinde çalışıyorum. Toplam 5 ay oldu fakat bana bir ömür gibi geldi. İnsanlarla uğraşmak o kadar zorki anlatamam. Bir yandan müdür baskıları bir yandan hata yapmıcaksin,bir yandan müşterinin tüm hakaretlerin duyucaksin. Çekilmez bir meslek. Zorunda olmasak çıkacağım ama ihtiyaç olduğu içinde çıkamıyorum. Kusura bakmayın sadece içimi dökmek istedim. Günlük 70-80 insanla uğraşmak çok kolay iş değil asgari ücret ile
- 11-02-2021, 23:06:38Allah razı olsun hocamSerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 23:10:46Aklıma gelen bir soruyu sormak istiyorum, izninle.
Günlük 70-80 insanın şikayetini dinlediğinde içinden yüzde kaçının şikayetine katıldığın ve bu olay benim başıma gelse ben de aynısını söylerdim dediğin oluyor.
sadece meraktan soruyorum.
ve
işin çok zor, Allah yardımcın olsun. - 11-02-2021, 23:10:58Müşteri kitlesi alışveriş. Türkiye'nin en büyük alışveriş sitesiCARSI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 23:11:45Yüzde 60-70 hocamcaliskancocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-02-2021, 23:14:021) Günlük 70 80 insan birşey değil önce o kısımda kendinizi demotive etmeyi bırakın.Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2) Müşterinin hakaretlerini çekmek zorunda değilsiniz. Bu hakaretlerin sebebi ne? Büyük site dediniz büyük sitede çözüm vardır e-ticarette o kadar hakareti gerektirecek ne yaşanıyor?
3) Müdür baskı yapacak elbette ama siz tele pazarlama mı yapıyorsunuz yoksa müşteri hizmetleri gibi mi çalışıyorsunuz?
İşin zor arkadaşım o mesleği 10 yıl yaptım ben...