Konu
Çağrı merkezi bıkkınligi (içime döküyorum)
11-02-2021, 23:06:38
#3
Gladiator0
SerkanAks adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnsanlarla gerçekten uğraşmak zor Allah yardımcınız olsun.
Allah razı olsun hocam