Aklıma gelen bir soruyu sormak istiyorum, izninle.
Günlük 70-80 insanın şikayetini dinlediğinde içinden yüzde kaçının şikayetine katıldığın ve bu olay benim başıma gelse ben de aynısını söylerdim dediğin oluyor.
sadece meraktan soruyorum.

ve
işin çok zor, Allah yardımcın olsun.