Büyük bir e-ticaret firmasında çağrı merkezinde çalışıyorum. Toplam 5 ay oldu fakat bana bir ömür gibi geldi. İnsanlarla uğraşmak o kadar zorki anlatamam. Bir yandan müdür baskıları bir yandan hata yapmıcaksin,bir yandan müşterinin tüm hakaretlerin duyucaksin. Çekilmez bir meslek. Zorunda olmasak çıkacağım ama ihtiyaç olduğu içinde çıkamıyorum. Kusura bakmayın sadece içimi dökmek istedim. Günlük 70-80 insanla uğraşmak çok kolay iş değil asgari ücret ile