Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük bir e-ticaret firmasında çağrı merkezinde çalışıyorum. Toplam 5 ay oldu fakat bana bir ömür gibi geldi. İnsanlarla uğraşmak o kadar zorki anlatamam. Bir yandan müdür baskıları bir yandan hata yapmıcaksin,bir yandan müşterinin tüm hakaretlerin duyucaksin. Çekilmez bir meslek. Zorunda olmasak çıkacağım ama ihtiyaç olduğu içinde çıkamıyorum. Kusura bakmayın sadece içimi dökmek istedim. Günlük 70-80 insanla uğraşmak çok kolay iş değil asgari ücret ile
1) Günlük 70 80 insan birşey değil önce o kısımda kendinizi demotive etmeyi bırakın.
2) Müşterinin hakaretlerini çekmek zorunda değilsiniz. Bu hakaretlerin sebebi ne? Büyük site dediniz büyük sitede çözüm vardır e-ticarette o kadar hakareti gerektirecek ne yaşanıyor?
3) Müdür baskı yapacak elbette ama siz tele pazarlama mı yapıyorsunuz yoksa müşteri hizmetleri gibi mi çalışıyorsunuz?