Gladiator0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabi sizi anliuorum. Ama benim kriz masası olduğum için normal çağrı merkezi gibi değil üstad
Inbound, Outbound, Kalite, Planlama - Raporlama & Monitoring (prm) ve şu an Takım Liderliği yaptığım içim sektörün çekirdeğinden yetişmeyim. Seni çok ama çok iyi anlıyorum.