CenkEvcen adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ülke yönetiminden memnun musunuz ?
72
●3.462
- 04-01-2021, 05:04:01Elinize sağlık zaten ben parti olarak hiçbir partiyi savunmuyorum insanlık olarak beğendiğim 2 kişi var 1ininde bilmediğim şeyleri olabileceğini düşünüyorum ama Tunceli başkanı benim gözümde bambaşka bir adamsiirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 05:07:04Abi Allah rızası için sana şu açıklamayı yapmak istiyorum bak : A ÜLKESİNDE BİR KURAL VAR 'ORDU İÇİNDE DİN İŞLERİNİN KARIŞMASI YASAK' herkes bu kuralı biliyor bu kural geçerli bir kural. Sen gidiyorsun BU KURALI BİLE BİLE orduya katılıyorsun sonra ben İBADET yapacağım diyorsun e yasak ama tamam doğru olduğunu gerçekten ben de düşünmüyorum ama YASAK neden bile bile bunu yapıp sonra da annem askeriyeye alınmadı diyorsunuz ki bu bir kural zaten ? KESİNLİKLE DOĞRU OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM.siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanıtlarıyla mansur yavaş hakkında rüşvet istediğine dair bana DELİL sunabilir misiniz. Sonda size söylediğim cümlelerden neden hiçbir şey çıkarmadınız NEDEN sadece saldırmaya yöneliksiniz ben size hak veriyorum ama siz niçin sadece benim yanlışlarıma yorum yapıyorsunuz ben sizin doğru olduğunuz yerleri söylerken? - 04-01-2021, 05:09:15Senin altın kuru hocam senin benim gibi insanlar sosyal medyadan yolunu buluyor.CenkEvcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli olan diğer insanlarıda düşünmek. Ne demiş peygamber efendimiz KOMŞUSU AÇKEN TOK YATAN BİZDEN DEGİLDİR. Çocuklarımız iyi yaşarmı diyon. Hergun kadınlara şiddet uygulanıyor taciz ediliyor sonuç ne hala sokakta geziyolar. ALLAH korusun yarın birgün çocuğunun başına sokakta bişey gelse ne diyeceksin çıkmasaydımı diyeceksin - 04-01-2021, 05:10:17Hocam yasin ne önemi varTerapist58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 05:13:23+1siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Z kuşağı dediğimiz kitle 2002 öncesini bilmiyor. Elektrik, su, doğalgaz bunlar büyük nimet. Herkes güllük gülistan zamana denk geldiği için olmadığı zamanları anlamaması gayet normal. Sabah 5'te sıraya girmeyi nereden bilecekler? İnternetten şak diye randevu alabiliyorlar. Eczanelerde kaç kere ilaç aramışlar?
Kısaca bilmediği dönemi iyi diye neyini savunuyorlar? Hadi onlar bilmiyor, aileleri de mi anlatmıyor?
Ak Parti hükümetimin siyasal, ekonomisel bir çok yanlışı mevcut. Lakin bu demek değildir ki diğerleri iyidir, asla.
Ülke yönetmek şans verilerek denenecek bir iş değildir bizim topraklarımızda. Al biraz da sen yönet mantığı burada yemez. Seni yerler iki günde çapsız biri olursan. Herkes geçmişi niye örnek gösteriyorsun diyor da. Geçmişte örnek gösterilecek bir şey yok ki? Hem de hiçbir şey yok. Şimdi devlet bunları yapınca, yapması gereken şey oldu. Hizmet etmek zorundaydı zaten. Eee öncekiler neydi? İşinize gelen yerleri cımbızla ayıklamayın.
Açım diyen kişinin bu forumda da işi yok. Açsın ama teknolojik cihazlarla internete bağlanarak buradasın. Biz eleman arıyoruz, bulamıyoruz. Arkadaşım eleman arıyor, bulamıyor. Kumar gibi herkes kolay paraya alışmış, iş beğenmiyor. Çalışmayan beden/zihin aç kalmaya mahkumdur. Ek olarak vasıfsız adamın asgari ücreti beğenmemesi ayrı bir ironi.
Şu siyasi konulardan ötürü sadece ticari amaçlı bakınıyorum foruma. Troller eski kaldığı yerden devam ediyor. - 04-01-2021, 05:18:12Elektrik , su, doğalgaz nimet falan değil dünyanın en pahalı doğalgazını elektriğini kullanıyorsunuz ayıp ya vallahi ayıp yıl olmuş 2020 , 1990 lardaki şartlarla aynı olması gerektiğini savunuyorsunuz. Yazık bir de Reyiz miş lakabınız. Ben tarih öğrencisiyim 2002 öncesini de biliyorum ve savunmadım zaten keşke cevap vermeden önce okusaydınız. Eleman arayıp bulamamanızın sebebi de ŞUAN BULUNAN MEVCUT HÜKÜMET. Evet sanayiler, fabrikalar, berberler v.b esnaf çalıştıracak eleman bulamıyor çünkü MEVCUT HÜKÜMET ülkenin ekonomisini döndürebilmek için 2002den beri onlarca belki yüzlerce üniversite açtı. GENÇLER ÇOK KOLAY ÜNİVERSİTE MEZUNU OLABİLDİĞİ İÇİN iş beğenmiyor. KİMSE ÜNİVERSİTE OKUYUP SANAYİDE ÇALIŞMAK VASIFSIZ ELEMAN OLMAK İSTEMEZ. Siz bunu görmek yerine hala tüp ekmek kuyruğundan bahsediyorsunuz . Ciddi manada üzülüyorum hepinize Allah'ım nasip ederde en kısa zamanda bu ülkeden giderim. Bir de üniversite öğrencisi olacaksınız araştırıp okumaktan bile acizsiniz.MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 05:19:01bakın size hak vermesem akp hırsız muhalefette hırsız o zaman ben neden muhalefet oy vereyim diye sormazdım...batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
beni askere 6 ay zorunlu alıp, 1 saatliğine yemin törenine annemi almaya tahammül edemiyorsan bunun adı başka bir şeydir. din ve devlet işlerinin karışması değil. mesela son yıllarda herkes askeriyeye girebiliyor var mı bir sorun? devlet mi elden gitti? kime ne zararı var. oğlunu askere alırken eşitsin de annesini 1 saatliğine yemin törenine almaya gelince neden laik bir ülkeyiz başını açacaksın dayatmasını yapıyorsun...
ve bu dayatmayı yapanlar hala bu düşüncede olduklarını her fırsatta gösteriyorken kimse benim gibilerden bunlara oy vermesini beklemesin...