yeni nesil görmedi birçok şeyi evet. hatta benim yaşımdakilerin birçoğu bile yaşamadı (muhtemelen siz de yaşamadınız) ben eşime 28 şubatı anlattığımda -mesela annemin askeriyeye alınmadığını- inanmıyor. olmaz öle şey diyor..çünkü ne kendisi ne de çevresi bu şeylere maruz kalmamış. inanması zor. daha 2 gün önce fikri sağlar başörtülü hakimin adaletine güvenmeme derken ve muhalefettten ses çıkmazken yarın bunlar başa gelince aynı şeylerin yalanmayacağının garantisini kimse veremez...
ayrıca, mansurun rüşvet istediğini chp li eski vekil açıklamıştı...chp de taciz ve tecavüz iddiasında bulunanların hepsi chp li...
akp den şikayetçi olduğunuz konuların hepsini muhalefettekilerden de şikayetçiyseniz ben neden akp den başkasına oy vereyim. akp hırsızsa ve chp de veya diğerleri de hırsızsa neden diğerlerine oy vereyim.
mesela ibb nin ihalelerine bakın. inceleyin. yalan ve hilenin şahını görün. bu adamlar yarın iktidara gelince neler yapabileceklerinin fragmanını izleyin.
+1
Z kuşağı dediğimiz kitle 2002 öncesini bilmiyor. Elektrik, su, doğalgaz bunlar büyük nimet. Herkes güllük gülistan zamana denk geldiği için olmadığı zamanları anlamaması gayet normal. Sabah 5'te sıraya girmeyi nereden bilecekler? İnternetten şak diye randevu alabiliyorlar. Eczanelerde kaç kere ilaç aramışlar?
Kısaca bilmediği dönemi iyi diye neyini savunuyorlar? Hadi onlar bilmiyor, aileleri de mi anlatmıyor?
Ak Parti hükümetimin siyasal, ekonomisel bir çok yanlışı mevcut. Lakin bu demek değildir ki diğerleri iyidir, asla.
Ülke yönetmek şans verilerek denenecek bir iş değildir bizim topraklarımızda. Al biraz da sen yönet mantığı burada yemez. Seni yerler iki günde çapsız biri olursan. Herkes geçmişi niye örnek gösteriyorsun diyor da. Geçmişte örnek gösterilecek bir şey yok ki? Hem de hiçbir şey yok. Şimdi devlet bunları yapınca, yapması gereken şey oldu. Hizmet etmek zorundaydı zaten. Eee öncekiler neydi? İşinize gelen yerleri cımbızla ayıklamayın.
Açım diyen kişinin bu forumda da işi yok. Açsın ama teknolojik cihazlarla internete bağlanarak buradasın. Biz eleman arıyoruz, bulamıyoruz. Arkadaşım eleman arıyor, bulamıyor. Kumar gibi herkes kolay paraya alışmış, iş beğenmiyor. Çalışmayan beden/zihin aç kalmaya mahkumdur. Ek olarak vasıfsız adamın asgari ücreti beğenmemesi ayrı bir ironi.
Şu siyasi konulardan ötürü sadece ticari amaçlı bakınıyorum foruma. Troller eski kaldığı yerden devam ediyor.