Gayet memnunum tüm dünya bize karşı acaba neden bir düşünmek lazım.
Farklı bir parti gelse anı kurtaracak biz belki iyi yaşarız ama çocuklarımız iyi yaşarmı bilemem yada türkiye diye bir ülke kalırmı onu hiç bilemem parça parça bölerler.
.
Ülke yönetiminden memnun musunuz ?
72
●3.462
- 04-01-2021, 04:41:53anlık olarak olmasa bile bu kişilerden haberimiz var tabii ki. Herşeyden önce bana yaşını söyler misin üstat bir tezim var bu konuda desteğin lazım.reberaksumer06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 04:42:20Üyeliği durdurulduAnlatırmısınız ne olarak memnunsunuz, Dini kullanarak ülkeyi bu hale getirdiklerine mi memnunsunuz tam olarak neye lütfen merak ettim.NymO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 04:43:05Üyeliği durdurulduNe zaman gerçekleri gözünüz görecek?muzikonair adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-01-2021, 04:43:32Zaten ülkenin %30 kadar bir kitlesi memur ve emekli %20 ise 20 yaşın altında.
Geriye %10 luk milyoner ve toprak zengini olan bir kitle kalıyor.
İşte özellikle metropolde varoşları görmek yerine insanlar bu kesimin refah seviyesini oluşturduğu bölgelerde zaman geçirerek haftada 1-2 gün ekonominin düzende olduğunu, her şeyin tıkırında gittiğini düşünüyor.
Ancak ülkenin acı istatistiklerine baktığımızda sadece 2milyon kadar kişinin pasaportu var. Yani bu kitle harici Türkiye Cumhuriyeti vatandaşları daha dünyada bir Avrupa ülkesine bile seyahat etmemiş.
+ olarak eminim bir çok insan Üniversite harici doğduğu şehirden dışarı çıkıp , konaklama ve tatil amacı dışında o şehir üzerinde varlık gösteremiyor.
Kısacası ülkenin %40 lık bir kesimi yokları oynarken. Bu kitle ile birlikte memur ve emekli kesimi dahil %10 nun zenginliğini ve varlığını konuşuyor. Başka hiç bir şey değil.
Yani yönetim dışında toplum bilinci sorunu da mevcut. Bu yüzden bu ülkede düzelme beklemeniz çok zor. Sorunlar farklı noktalarda aranıyor. - 04-01-2021, 04:45:59Konunun altı benim sevdiğim adam en doğrusudur benim düşüncem partim en doğrusudur diyenlerle dolmuş hemen. İki kelam konuşamıyoruz kimseyle herkes master yapmış kendi alanında
- 04-01-2021, 04:47:27Değilim, memnun olmamı gerektirecek tek bir neden bile yok. ( Yönetim açısından )
- 04-01-2021, 04:48:45Üyeliği durdurulduİşte bu yüzden şuan ki durum bize haktır. Hep böyle düşünmekten.CenkEvcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) )) uzunca gülmek geldi içimden be kardeşim