• 04-01-2021, 04:50:36
    #46
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    Forumda siyasetin yasak olduğunu daha ne kadar ifade etmek gerekiyor? Siz soru sormamışsınız insanları kışkırtmaya gelmişsiniz. Burası webmaster forumu, halk arenası değil!
  • 04-01-2021, 04:52:14
    #47
    Memnunum.
  • 04-01-2021, 04:52:33
    #48
    Üyeliği durduruldu
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bu yüzden şuan ki durum bize haktır. Hep böyle düşünmekten.
    Hocam iktidar partisinin arkasında değilim fakat diğer seçeneklere bir bakıyorum da mantıklı bir seçenek var mı sizce?
  • 04-01-2021, 04:53:38
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Evde açlıktan koltukları kemiriyoruz.
  • 04-01-2021, 04:55:31
    #50
    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    memnun değilim, yalpalıyor. ama onun yerine gelecek kimse göremiyorum. ayrıca oy verirken sadece ekonomiye bakmıyorum. muhalefetteyken, giyime kuşama, nasıl yaşayacağımıza, camilere, ezana, mukaddesata küfreden adamlara neden oy vereyim...

    dünya akdenizde toplanmışken burnunun dibinde dünya savaşa girmeye hazırlanırken "hükümete akdenizde işin ne " diyen çapsızlara neden oy vereyim.

    s400 gibi savunma sistemini almışsın, bize kim saldıracak ki diyen, alsanız da getiremezsiniz, getirince kuramazsınız, kurunca fişini dahi takamazsınız diyen çapsızlara oy neden vereyim...

    hergün demokrasi diye ortalığı biribirine katıp, sonra hükümete destek olan basının hepsine el koyacağız, 5 holdingle konuşmadan kamulaşştıracağız, bize oy vermeyen öğretmen öğretmen değildir, cumhur ittifakına oy verenler namussuzdur vs... diyen ağzı başka yerinde olana neden oy vereyim...

    hergün baştakilere hırsız diyenlerin belediyelerinde fışkıran yolsuzluklara ses çıkarmadıklarını gördüğüm halde neden oy vereyim...

    sabah akşam kadın hakları diye ortalığı yıkan ama partisindeki 1 ayda 20 kadar taciz ve tecavüz için ağzını dahi açmayan, açanların da kadın yolluymuş dediği, meclis kürsüsünde bunlar ak parti başta olduğu için oluyor diyen çapı burnu kadar olmayanların vekil yapıldığı partiye neden oy vereyim...

    mualefetin oturup kalkıp erdoğana diktatör dediği, her mesaj altına silivri soğuktur diye kendince espiri yapıp ulan bu adam diktatörse anasına nasıl küfrediliyor, diktatöre dikatör nasıl denebiliyor diye kendine bile sormaktan acizlere neden oy vereyim....

    dahası 20 yıllık yorgun bir partinin karşısına 4-5 parti çıkıp yok canım biz beraber değiliz diyerek seçmenlerini dahi aptal yerine koymasına rağmen birleşip erdoğan ı geçemediği yerde ben neden bu çapsızlara oy vereyim ki....

    madeeleri arttırabilirim ama gerek yok...velahasınılı hükümet yaplaıyor ama muhalefet muhalaefet olmadığı için Erdoağn devam ediyor...üzerinde bu kadar sorumluluk varken yalpalayan hükümetten ziyade bu kadar rahatlığa rağmen 4-5 parti yanyana gelip bir partiyi alaşağı edemeyen adam gibi muahlefet edemeyip alternatif olamayanlara kızın...
    Yıllar önce yaşanan olayları günümüzde hala yaşanıyormuş gibi lanse etmekten asla bıkmıyorsunuz iktidarın başı değişeli 20 yıl oldu 20 20 2000den beri doğan çocuklar mevcut iktidar dışında hiçbir iktidarı göremedi daha,
    Kimse konuda size neden sadece x partisine oy vermiyormuş diye sormamasına rağmen tüm cevaplarınızı sadece x partisine yönelik sunmuşsunuz evet bende x partisi 'nin şuanki mevcut muhalefetinden memnun değilim ancak sizin şuanki mantığınız kötünün iyisini tercih etmek oluyor , elbet iyide vardır.
    Savunduğunuz kişiler kendine oy vermeyenlere vatan haini , fetöcü, pkkli gibi söylemlerde alkolik dinsiz ayyaş gibi söylemlerde bulunurken neden sesiniz çıkmıyor?
    Baştakilerin hırsız olduğunu sadece az önce yukarıda belirttiğiniz ilk 5 şirkete verilen işlerden görebilirsiniz , Mansur Yavaş'ın Melih Gökçek hakkında açtığı davalara bakarak sadece ANKARA'dan milyarla Türk Lirası para aklandığını görebilirsiniz.
    Bir çok taciz tecavüz haberinin yalan olduğu ortaya çıktı varsa da allah belalarını versin zaten savunmuyorum ancak bu olay mevcut yönetimde de mevcut kötüyse 2sinde de kötü
    Erdoğan resmi olarak bir diktatör olmasa bile başkanlık sistemi ile devletin tüm kurumlarını eline aldı kısmi diktatör demek kesinlikle yanlış değil.
    20 Yıllık yorgun bir parti demişsiniz doğru veya yanlış her seçimde hep şaibe oluyor kimse aksini iddia edemez , eğer gerçekten geçemiyorlarsa bile bu yukarıda sizin gibi kör kütük savunan zihniyet yüzünden.
    Muhalefetten evet bende memnun değilim, Kılıçdaroğlu'nun artık koltuğu başkalarına bırakması gerekiyor ama A'yı savunurken A'nın kötü yanlarını da görün sadece B'ye laf etmek yerine. Ben sadece mutlu ve huzurlu bir hayat sürmek istiyorum. Devletin bana sağlaması gerekende bu eğer bunu sağlayamıyorsa , asgari ücret yapılan zamlara rağmen fakirlik sınırı'nın 3te 1iyse , ASGARİ ücret AÇLIK sınırının altındaysa bu ülkede bazı işler tersine gidiyordur.
    Bende size maddeleri istediğiniz kadar uzatabilirim ama keşke anlasanız.
  • 04-01-2021, 04:55:46
    #51
    Üyeliği durduruldu
    CenkEvcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iktidar partisinin arkasında değilim fakat diğer seçeneklere bir bakıyorum da mantıklı bir seçenek var mı sizce?
    Neden bir şans vermiyoruz, neden hep geçmişe bakıyoruz, şuan ki durumun geçmişten ne farkı car zaten devlet halkına hizmet yapmak zorunda. Şuan yapılan Hastane, Köprü, Yol vs zaten devletin bir görevi... Bununla yetinmeleri tuhaf değil mi? Kemal Kılıçdaroğlu SSK’yı batırdı diyorlar, SSK’yı şuan batırmadılar mı? PTT’nin milyarlarca lira zarar bilançosu ortada değil mi? Hele birde şu pandemi de milyonlarca kargo’ya rağmen. Allah için bırakın ya valla bir rahat nefes alak kurbanınız olim ya artık.
  • 04-01-2021, 04:59:14
    #52
    MarsMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mesajı tam okuyamadınız veyahut ironiyi anlayamadınız sanırım, günlük 1 simit 1 ayranla geçim mi olur
    Haklısınız sinirden üzüntüden anlıyamadim ironiyi özür dilerim
  • 04-01-2021, 04:59:25
    #53
    Üyeliği durduruldu
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bir şand vermiyoruz, neden hep geçmişe bakıyoruz, şuan ki durumun geçmişten ne farkı car zaten devlet halkına hizmet yapmak zorunda. Şuan yapılan Hastane, Köprü, Yol vs zaten devletin bi görevi... Bununla yetinmeleri tuhaf değil mi?
    Ben bundan bahsetmiyorum bu konuda size hak veriyorum bunlar zaten yapılması gereken şeyler. Fakat soruma gelelim varmı sizce şu isim yönetir dediğiniz biri seçeneklere baktığımda hep balon isimler mevcut hangisi gelirse gelsin adım kadar eminim günü kurtaracaklar yıllar güzel geçecek fakat belli bir noktadan sonra parçalanmaya gideceğiz çünkü hepsi maşa pkk yandaşı ist belediye başkanı olsun diyorlar başkan pkknın evine sürekli ziyarete giden adamamı ülkeyi teslim edeceğiz.

    Tekrar altını çizerim iktidar partisini tutmuyorum fakat şuan Erdoğandan başka bir seçenek yok bu ülkede tüm dünya sevmiyorsa vardır bir nedeni bunun arkasına sığınıyorum affola.
  • 04-01-2021, 05:02:27
    #54
    batikansenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllar önce yaşanan olayları günümüzde hala yaşanıyormuş gibi lanse etmekten asla bıkmıyorsunuz iktidarın başı değişeli 20 yıl oldu 20 20 2000den beri doğan çocuklar mevcut iktidar dışında hiçbir iktidarı göremedi daha,
    Kimse konuda size neden sadece x partisine oy vermiyormuş diye sormamasına rağmen tüm cevaplarınızı sadece x partisine yönelik sunmuşsunuz evet bende x partisi 'nin şuanki mevcut muhalefetinden memnun değilim ancak sizin şuanki mantığınız kötünün iyisini tercih etmek oluyor , elbet iyide vardır.
    Savunduğunuz kişiler kendine oy vermeyenlere vatan haini , fetöcü, pkkli gibi söylemlerde alkolik dinsiz ayyaş gibi söylemlerde bulunurken neden sesiniz çıkmıyor?
    Baştakilerin hırsız olduğunu sadece az önce yukarıda belirttiğiniz ilk 5 şirkete verilen işlerden görebilirsiniz , Mansur Yavaş'ın Melih Gökçek hakkında açtığı davalara bakarak sadece ANKARA'dan milyarla Türk Lirası para aklandığını görebilirsiniz.
    Bir çok taciz tecavüz haberinin yalan olduğu ortaya çıktı varsa da allah belalarını versin zaten savunmuyorum ancak bu olay mevcut yönetimde de mevcut kötüyse 2sinde de kötü
    Erdoğan resmi olarak bir diktatör olmasa bile başkanlık sistemi ile devletin tüm kurumlarını eline aldı kısmi diktatör demek kesinlikle yanlış değil.
    20 Yıllık yorgun bir parti demişsiniz doğru veya yanlış her seçimde hep şaibe oluyor kimse aksini iddia edemez , eğer gerçekten geçemiyorlarsa bile bu yukarıda sizin gibi kör kütük savunan zihniyet yüzünden.
    Muhalefetten evet bende memnun değilim, Kılıçdaroğlu'nun artık koltuğu başkalarına bırakması gerekiyor ama A'yı savunurken A'nın kötü yanlarını da görün sadece B'ye laf etmek yerine. Ben sadece mutlu ve huzurlu bir hayat sürmek istiyorum. Devletin bana sağlaması gerekende bu eğer bunu sağlayamıyorsa , asgari ücret yapılan zamlara rağmen fakirlik sınırı'nın 3te 1iyse , ASGARİ ücret AÇLIK sınırının altındaysa bu ülkede bazı işler tersine gidiyordur.
    Bende size maddeleri istediğiniz kadar uzatabilirim ama keşke anlasanız.
    yeni nesil görmedi birçok şeyi evet. hatta benim yaşımdakilerin birçoğu bile yaşamadı (muhtemelen siz de yaşamadınız) ben eşime 28 şubatı anlattığımda -mesela annemin askeriyeye alınmadığını- inanmıyor. olmaz öle şey diyor..çünkü ne kendisi ne de çevresi bu şeylere maruz kalmamış. inanması zor. daha 2 gün önce fikri sağlar başörtülü hakimin adaletine güvenmeme derken ve muhalefettten ses çıkmazken yarın bunlar başa gelince aynı şeylerin yalanmayacağının garantisini kimse veremez...

    ayrıca, mansurun rüşvet istediğini chp li eski vekil açıklamıştı...chp de taciz ve tecavüz iddiasında bulunanların hepsi chp li...

    akp den şikayetçi olduğunuz konuların hepsini muhalefettekilerden de şikayetçiyseniz ben neden akp den başkasına oy vereyim. akp hırsızsa ve chp de veya diğerleri de hırsızsa neden diğerlerine oy vereyim.

    mesela ibb nin ihalelerine bakın. inceleyin. yalan ve hilenin şahını görün. bu adamlar yarın iktidara gelince neler yapabileceklerinin fragmanını izleyin.