CenkEvcen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam iktidar partisinin arkasında değilim fakat diğer seçeneklere bir bakıyorum da mantıklı bir seçenek var mı sizce?
Neden bir şans vermiyoruz, neden hep geçmişe bakıyoruz, şuan ki durumun geçmişten ne farkı car zaten devlet halkına hizmet yapmak zorunda. Şuan yapılan Hastane, Köprü, Yol vs zaten devletin bir görevi... Bununla yetinmeleri tuhaf değil mi? Kemal Kılıçdaroğlu SSK’yı batırdı diyorlar, SSK’yı şuan batırmadılar mı? PTT’nin milyarlarca lira zarar bilançosu ortada değil mi? Hele birde şu pandemi de milyonlarca kargo’ya rağmen. Allah için bırakın ya valla bir rahat nefes alak kurbanınız olim ya artık.