ahaha tam Almanya bizi kıskanıyor durumu
Gayet memnunum tüm dünya bize karşı acaba neden bir düşünmek lazım.
Farklı bir parti gelse anı kurtaracak biz belki iyi yaşarız ama çocuklarımız iyi yaşarmı bilemem yada türkiye diye bir ülke kalırmı onu hiç bilemem parça parça bölerler.
.