Gayet memnunum tüm dünya bize karşı acaba neden bir düşünmek lazım.
Farklı bir parti gelse anı kurtaracak biz belki iyi yaşarız ama çocuklarımız iyi yaşarmı bilemem yada türkiye diye bir ülke kalırmı onu hiç bilemem parça parça bölerler.
.
Senin altın kuru hocam senin benim gibi insanlar sosyal medyadan yolunu buluyor.
Önemli olan diğer insanlarıda düşünmek. Ne demiş peygamber efendimiz KOMŞUSU AÇKEN TOK YATAN BİZDEN DEGİLDİR. Çocuklarımız iyi yaşarmı diyon. Hergun kadınlara şiddet uygulanıyor taciz ediliyor sonuç ne hala sokakta geziyolar. ALLAH korusun yarın birgün çocuğunun başına sokakta bişey gelse ne diyeceksin çıkmasaydımı diyeceksin