yeni nesil görmedi birçok şeyi evet. hatta benim yaşımdakilerin birçoğu bile yaşamadı (muhtemelen siz de yaşamadınız) ben eşime 28 şubatı anlattığımda -mesela annemin askeriyeye alınmadığını- inanmıyor. olmaz öle şey diyor..çünkü ne kendisi ne de çevresi bu şeylere maruz kalmamış. inanması zor. daha 2 gün önce fikri sağlar başörtülü hakimin adaletine güvenmeme derken ve muhalefettten ses çıkmazken yarın bunlar başa gelince aynı şeylerin yalanmayacağının garantisini kimse veremez...
ayrıca, mansurun rüşvet istediğini chp li eski vekil açıklamıştı...chp de taciz ve tecavüz iddiasında bulunanların hepsi chp li...
akp den şikayetçi olduğunuz konuların hepsini muhalefettekilerden de şikayetçiyseniz ben neden akp den başkasına oy vereyim. akp hırsızsa ve chp de veya diğerleri de hırsızsa neden diğerlerine oy vereyim.
Abi Allah rızası için sana şu açıklamayı yapmak istiyorum bak : A ÜLKESİNDE BİR KURAL VAR 'ORDU İÇİNDE DİN İŞLERİNİN KARIŞMASI YASAK' herkes bu kuralı biliyor bu kural geçerli bir kural. Sen gidiyorsun BU KURALI BİLE BİLE orduya katılıyorsun sonra ben İBADET yapacağım diyorsun e yasak ama tamam doğru olduğunu gerçekten ben de düşünmüyorum ama YASAK neden bile bile bunu yapıp sonra da annem askeriyeye alınmadı diyorsunuz ki bu bir kural zaten ? KESİNLİKLE DOĞRU OLDUĞUNU DÜŞÜNMÜYORUM.
Kanıtlarıyla mansur yavaş hakkında rüşvet istediğine dair bana DELİL sunabilir misiniz. Sonda size söylediğim cümlelerden neden hiçbir şey çıkarmadınız NEDEN sadece saldırmaya yöneliksiniz ben size hak veriyorum ama siz niçin sadece benim yanlışlarıma yorum yapıyorsunuz ben sizin doğru olduğunuz yerleri söylerken?