• 29-12-2020, 16:53:47
    #19
    MaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satıcı Haklı Hocam, Yorumlara Bakıyorum Halen Satıcı Haklı Yazanlara Neden haklı gibi yanıt veriyorsunuz, Her Alıcı kargodan sonra ürünün sağlamlığını veya yanlış ürünmü gelmiş diye kontrol etmesi lazım edilmeden ürünün ambalajı açıldıgında ürün kullanıldı durumuna giriyor
    ama eğer ürün açılmasaydı siz haklıydınız satıcı her türlü değiştirmek zorunda kalırdı, bu durumda satıcı haklı maalesef.
    Allah Allah gidip sıfır otomobil alıyorsun. Aldın arabayı 140 beygir diye alırken beygirini kontrol mü ediyorsun. Sonra ilerde serviste bi yerde baktın ki 120 beygir motor monte edilmiş fabrikada karışmış vs olur ya.
    Napacaksın satıcı haklı Beyler mi diyeceksin???
    • laaps
    laaps bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2020, 16:54:08
    #20
    Webyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geri gönderseymiş, arkadaşda şans yok paketi açmışlar sorun orda evet satıcı haklı
    Siz Trendyol kısmını atliyorsunuz dikkat etmiyor ordaki satıcılar genelde hatalı gönderiyor ve Whatsappta da kaba konuşmuş okuduysaniz insan bi kusura bakmayın der normalde açılan ürün alınmaz biliyoruz zaten
  • 29-12-2020, 16:54:29
    #21
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normal bi alışverişde bende satıcıya hak verirdim ama Trendyol satıcıları böyle dikkat etmiyorlar
    Hocam Hepsi Böyle Diyerek Olmaz Bu Genelleme İşi İnanın Bana Aylık 20 adet trendyoldan 15 adet hepsiburadan 20 adet diğer e-ticaret firmalarından alışveriş yapıyorum kargo hasarı dışında hiçbir sorunda karşılaşmadım. ben örnek ürün hasarlı geri alın desem adam demezdi ürünü kontrol ederek alsaydın kardeşim diye bende eywallah satıcı haklı diyip konuyu kapatırdım adam ürünün paketini açmış iade istiyor bunu trendyola bırak bir marketten eve sipariş iste sen ürünü aç market bile almaz. market haklı olur.
  • 29-12-2020, 16:55:26
    #22
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah Allah gidip sıfır otomobil alıyorsun. Aldın arabayı 140 beygir diye alırken beygirini kontrol mü ediyorsun. Sonra ilerde serviste bi yerde baktın ki 120 beygir motor monte edilmiş fabrikada karışmış vs olur ya.
    Napacaksın satıcı haklı Beyler mi diyeceksin???
    Arabayla Bu ürünü bir tutmak ayrı ironi altta bir arkadaşa yazdım o mesajı yanıt olarak okuyabilirsiniz.
  • 29-12-2020, 16:55:56
    #23
    MaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Hepsi Böyle Diyerek Olmaz Bu Genelleme İşi İnanın Bana Aylık 20 adet trendyoldan 15 adet hepsiburadan 20 adet diğer e-ticaret firmalarından alışveriş yapıyorum kargo hasarı dışında hiçbir sorunda karşılaşmadım. ben örnek ürün hasarlı geri alın desem adam demezdi ürünü kontrol ederek alsaydın kardeşim diye bende eywallah satıcı haklı diyip konuyu kapatırdım adam ürünün paketini açmış iade istiyor bunu trendyola bırak bir marketten eve sipariş iste sen ürünü aç market bile almaz. market haklı olur.
    Hocam güldürmeyin beni wp konuşmasında kaba bi konuşma gerçekleşmiş okumadınız heralde müşteriyle böyle mi konuşulur açılmış paket alınmaz BİLİYORUZ on kere demenize gerek yok
  • 29-12-2020, 16:56:05
    #24
    Konuyu açan kişi benim.... Çoğu kişi satıcı haklı diyor tamam bende hak verdim bizde de hata varda o tarafın hiç mi hatası yok o zaman biz salagız daha ucuza almak varken fazla para veriyoruz... Ayrıca kesin satici hakli diyenlerin e ticaret çatısı altında olduğunu düşünüyorum bi açıdan... Neyse sağlik olsun
  • 29-12-2020, 16:56:58
    #25
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam güldürmeyin beni wp konuşmasında kaba bi konuşma gerçekleşmiş okumadınız heralde müşteriyle böyle mi konuşulur
    O Zaman Hocam Başka Ne Diyelim Gidip Hakkını Arasın Arkadaş Foruma Konu Açtı Arkadaş Çoğu Kişi Yanıt Verdi Kim Haklı Kim Haksız Diye.. Diyecek Başka Birşey Yok Size Hukuk Mücadelesinde Başarılar Dilerim Arkadaşa
  • 29-12-2020, 16:58:13
    #26
    MaviSosyalMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayla Bu ürünü bir tutmak ayrı ironi altta bir arkadaşa yazdım o mesajı yanıt olarak okuyabilirsiniz.
    Niye oda ürün bu da ürün niye bir tutmayayım. Daha da ileri götürelim olayı, arkadaş yemin yetişkin yemi olduğunu fark etmeyip yavru kuşa verseydi, yavru kuşunda boğazına takılıp boğulup ölseydi ne olacaktı, yine satıcı haklı Beyler mi olacaktı. Gidin tüketici hakem heyetine onlar çok güzel karar veriyorlar kimin haklı olduğuna.. 3 giymede iç astarı yırtılan LÜX marka ayakkabıyı sen yırtmışsın hayatta almam diyen avm deki bayi hakem heyeti kararı ile tıpış tıpış ödedi parayı, hem de kararı falan götürüp parayı istemedik avukat icradan haciz koydu karar yazısı ile. Hem ürün bedelini aldık, hem 50-60 ₺ icra işlem bedelini ödediler hem de avukat 120₺ civarı vekalet ücreti aldı. Bana direk ödeseler sadece ayakkabıyı iade alıp kurtulacaklardı. ama artislik yapınca bende gereken tüm pisliği yaptım itina ile.
    • laaps
    laaps bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 29-12-2020, 16:59:00
    #27
    Aytechx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan kişi benim.... Çoğu kişi satıcı haklı diyor tamam bende hak verdim bizde de hata varda o tarafın hiç mi hatası yok o zaman biz salagız daha ucuza almak varken fazla para veriyoruz... Ayrıca kesin satici hakli diyenlerin e ticaret çatısı altında olduğunu düşünüyorum bi açıdan... Neyse sağlik olsun
    Sonuç Olarak Satıcı Haklı
    Ama Paket Açılmadan Önce Yanlış Ürün Göndermiş Sen Haklısın Hocam Ama paket açılınca haksız duruma düşünülmüş, Öyle Diyelim
    Ama İstediğin yere başvur sonuç olumsuz olacaktır maalesef