Geri gönderseymiş, arkadaşda şans yok paketi açmışlar sorun orda

evet satıcı haklı
Siz Trendyol kısmını atliyorsunuz dikkat etmiyor ordaki satıcılar genelde hatalı gönderiyor ve Whatsappta da kaba konuşmuş okuduysaniz insan bi kusura bakmayın der normalde açılan ürün alınmaz biliyoruz zaten