Normal bi alışverişde bende satıcıya hak verirdim ama Trendyol satıcıları böyle dikkat etmiyorlar
Hocam Hepsi Böyle Diyerek Olmaz Bu Genelleme İşi

İnanın Bana Aylık 20 adet trendyoldan 15 adet hepsiburadan 20 adet diğer e-ticaret firmalarından alışveriş yapıyorum kargo hasarı dışında hiçbir sorunda karşılaşmadım. ben örnek ürün hasarlı geri alın desem adam demezdi ürünü kontrol ederek alsaydın kardeşim diye bende eywallah satıcı haklı diyip konuyu kapatırdım

adam ürünün paketini açmış iade istiyor bunu trendyola bırak bir marketten eve sipariş iste sen ürünü aç market bile almaz. market haklı olur.