Konuyu açan kişi benim.... Çoğu kişi satıcı haklı diyor tamam bende hak verdim bizde de hata varda o tarafın hiç mi hatası yok o zaman biz salagız daha ucuza almak varken fazla para veriyoruz... Ayrıca kesin satici hakli diyenlerin e ticaret çatısı altında olduğunu düşünüyorum bi açıdan... Neyse sağlik olsun