Arabayla Bu ürünü bir tutmak ayrı ironi

altta bir arkadaşa yazdım o mesajı yanıt olarak okuyabilirsiniz.
Niye oda ürün bu da ürün niye bir tutmayayım. Daha da ileri götürelim olayı, arkadaş yemin yetişkin yemi olduğunu fark etmeyip yavru kuşa verseydi, yavru kuşunda boğazına takılıp boğulup ölseydi ne olacaktı, yine satıcı haklı Beyler mi olacaktı. Gidin tüketici hakem heyetine onlar çok güzel karar veriyorlar kimin haklı olduğuna.. 3 giymede iç astarı yırtılan LÜX marka ayakkabıyı sen yırtmışsın hayatta almam diyen avm deki bayi hakem heyeti kararı ile tıpış tıpış ödedi parayı, hem de kararı falan götürüp parayı istemedik avukat icradan haciz koydu karar yazısı ile. Hem ürün bedelini aldık, hem 50-60 ₺ icra işlem bedelini ödediler hem de avukat 120₺ civarı vekalet ücreti aldı. Bana direk ödeseler sadece ayakkabıyı iade alıp kurtulacaklardı. ama artislik yapınca bende gereken tüm pisliği yaptım itina ile.