Konuyu açan kişi benim.... Çoğu kişi satıcı haklı diyor tamam bende hak verdim bizde de hata varda o tarafın hiç mi hatası yok o zaman biz salagız daha ucuza almak varken fazla para veriyoruz... Ayrıca kesin satici hakli diyenlerin e ticaret çatısı altında olduğunu düşünüyorum bi açıdan... Neyse sağlik olsun
Sonuç Olarak Satıcı Haklı
Ama Paket Açılmadan Önce Yanlış Ürün Göndermiş Sen Haklısın Hocam Ama paket açılınca haksız duruma düşünülmüş, Öyle Diyelim
Ama İstediğin yere başvur sonuç olumsuz olacaktır maalesef