• 03-12-2020, 02:19:25
    #19
    Ben aşı filan olmam gerekirse zamanında asker kaçağı gibi aşı kaçağı ile kaçarım ama olmam. Aşıyı kim kaybetmişde biz bulduk da hemen uygulamaya koyuyoruz. Herşeye balıklama atlıyoruz bu yüzden hep geri gidiyoruz.

    Aşı adını pm alabilir miyim :P
  • 03-12-2020, 02:21:19
    #20
    Eğer böyle bir niyete girilirse, burada yazılan yorumlar dahi suç unsuru sayılabilir, dikkat etmekte fayda var arkadaşlar...
  • 03-12-2020, 02:23:11
    #21
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mümkün Olduğunca Kaçarım Açıkçası Güvenmiyorum Aşılarına
  • 03-12-2020, 02:24:31
    #22
    Dünya bir kaç hafta sonra aşılanmaya başlayınca yeni bir düzene girecek gibi 2021 2020 yi aratırmı acaba
  • 03-12-2020, 02:24:14
    #23
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet başkanları gözümün önünde aşıyı olsunlar olurum.
    Belki onlara başka bize başka
  • 03-12-2020, 02:26:13
    #24
    İnsan imalatı bir virüs Çin'den yayılıyor ve biz Çin'in imalatı aşıyı yaptırmaya mecbur mu olacağız şimdi ? Laa biz bunların malları için "bu çin malı, kalitesi tırt ama fiyatı ucuz, maksat iş görsün "demiyormuyduk ? Ne zaman bunlar canımızı teslim edeceğimiz kalitede bir imalat yaptılar ?... Aklımda deli sorular..
  • 03-12-2020, 02:26:31
    #25
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi ne tıpı allah aşkına 6 ayda bulunan aşıyı tıptaki bilim insanlarının yarısı riskli görüyor git doktorlar sağlık ocakları komşular herkes korkuyor

    bir aşı 10 ila 50 yıl arasında rayına oturuyor
    1 sene bile dolmadan RNA aşısı yapılacak ve daha önce hiç böyle bir aşı denenmemişti risk %100 ama gel gör bide zorunlu diyorlar zorunlu olursa işte o zaman kaos olur
    konuya hakim değilim oyüzden bilgi kirliliği yaratmak istemem bende riskli buluyorm kendimce ama tüm dünyada ilginç şekilde zorunlu tutuluyor, yıl 2020 ispanyol gribinde bile tedavi süreci söylediğiniz kadar uzun sürmemişken üzerinden yıllar geçti ve pek çok gelişme yaşandı bu sürecin bu seviyede kısalmasının mümkünatı olabilir.
  • 03-12-2020, 02:29:02
    #26
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi ne tıpı allah aşkına 6 ayda bulunan aşıyı tıptaki bilim insanlarının yarısı riskli görüyor git doktorlar sağlık ocakları komşular herkes korkuyor

    bir aşı 10 ila 50 yıl arasında rayına oturuyor
    1 sene bile dolmadan RNA aşısı yapılacak ve daha önce hiç böyle bir aşı denenmemişti risk %100 ama gel gör bide zorunlu diyorlar zorunlu olursa işte o zaman kaos olur
    Bu konuda katılıyorum hocam bizim ülkede Herşeyi Çözülmüş Birçok Hastalık Var Hala Aşıları Yok Ama Kimse Beni 8 9 ayda Aşı Bulup Test Edip Bide Onay Aldığına inandıramaz
  • 03-12-2020, 02:29:35
    #27
    Toplumsal çoğunluluk sanırsam aşı olmak istiyor. Bende şüphe ile yaklaşıyorum bu duruma.Bir italyan doktorun dünya nüfusunu esas yapılan aşılar ile azaltacaklarını söylediğini duymuştum. Allah sonumuzu hayrelesin bekleyip göreceğiz.