mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi ne tıpı allah aşkına 6 ayda bulunan aşıyı tıptaki bilim insanlarının yarısı riskli görüyor git doktorlar sağlık ocakları komşular herkes korkuyor

bir aşı 10 ila 50 yıl arasında rayına oturuyor
1 sene bile dolmadan RNA aşısı yapılacak ve daha önce hiç böyle bir aşı denenmemişti risk %100 ama gel gör bide zorunlu diyorlar zorunlu olursa işte o zaman kaos olur
konuya hakim değilim oyüzden bilgi kirliliği yaratmak istemem bende riskli buluyorm kendimce ama tüm dünyada ilginç şekilde zorunlu tutuluyor, yıl 2020 ispanyol gribinde bile tedavi süreci söylediğiniz kadar uzun sürmemişken üzerinden yıllar geçti ve pek çok gelişme yaşandı bu sürecin bu seviyede kısalmasının mümkünatı olabilir.