• 03-12-2020, 02:11:00
    #10
    Hahaha ciddiyete bak ya. Çin bizim milleti kobay olarak kullanacak anlaşıldı şimdi.
  • 03-12-2020, 02:12:19
    #11
    Kaynak nedir hocam
  • 03-12-2020, 02:11:20
    #12
    SeoMasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben aşı falan olmam hocam benim aşırı fobim var kaçarım
    Hahaha gece gece iyi güldüm hocam valla sayenizde verdim şukunuzu
  • 03-12-2020, 02:13:31
    #13
    berkantipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hahaha ciddiyete bak ya. Çin bizim milleti kobay olarak kullanacak anlaşıldı şimdi.
    bizim millet böyle işte reisim hep gırgır şamata acımıyorum biliyomusun çeksin inlesinler olan dürüst vatandaşıma garibanıma olacak

    ayrıca kaynak soranlar birazcik twitter ve googlede arama yaparsa görecekler
    son dakika haberidir hep hazıra alışmışssınız varya bu nasıl bi iştir ya eli kolu var yorum yazıyor ama araştırmaya üretmeye gelince yok
  • 03-12-2020, 02:15:38
    #14
    Almanyada da durum böyle zorunlu olacagı ve buna muhalif kesimin tepkisini çekiyor. Tıp bilimine givenmekten başka çare yok sanırım
  • 03-12-2020, 02:16:28
    #15
    Bence aşı ile beraber yeni salgınlar is coming yeni şeyler için alt yapı hazırlıyorlar bende olmayı düşünmüyorum zorla yaptırılmadığım sürece...
  • 03-12-2020, 02:16:36
    #16
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanyada da durum böyle zorunlu olacagı ve buna muhalif kesimin tepkisini çekiyor. Tıp bilimine givenmekten başka çare yok sanırım
    abi ne tıpı allah aşkına 6 ayda bulunan aşıyı tıptaki bilim insanlarının yarısı riskli görüyor git doktorlar sağlık ocakları komşular herkes korkuyor

    bir aşı 10 ila 50 yıl arasında rayına oturuyor
    1 sene bile dolmadan RNA aşısı yapılacak ve daha önce hiç böyle bir aşı denenmemişti risk %100 ama gel gör bide zorunlu diyorlar zorunlu olursa işte o zaman kaos olur
  • 03-12-2020, 02:18:24
    #17
    Kaynaksız ortalığı aleve vermek ne kadar mantıklı? O zaman ben de şimdi bir haber vereyim "Türkiye aslında Çin'inmiş hiç Türkiye olmamış" haydi hemen bunu da ortalıkta gerçekmiş gibi anlatıp insanları yanlış bilgilendirelim.
  • 03-12-2020, 02:18:40
    #18
    Odamdan dışarı bile çıkmıyorum kralı gelse o aşıyı bana vuramaz NOKTA