Herkes zorunlu aşı olacak!
61
●2.759
- 03-12-2020, 02:11:00Hahaha ciddiyete bak ya. Çin bizim milleti kobay olarak kullanacak anlaşıldı şimdi.
- 03-12-2020, 02:11:20Hahaha gece gece iyi güldüm hocam valla sayenizde verdim şukunuzuSeoMasters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2020, 02:13:31bizim millet böyle işte reisim hep gırgır şamata acımıyorum biliyomusun çeksin inlesinler olan dürüst vatandaşıma garibanıma olacakberkantipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca kaynak soranlar birazcik twitter ve googlede arama yaparsa görecekler
son dakika haberidir hep hazıra alışmışssınız varya bu nasıl bi iştir ya eli kolu var yorum yazıyor ama araştırmaya üretmeye gelince yok - 03-12-2020, 02:16:36abi ne tıpı allah aşkına 6 ayda bulunan aşıyı tıptaki bilim insanlarının yarısı riskli görüyor git doktorlar sağlık ocakları komşular herkes korkuyorSigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir aşı 10 ila 50 yıl arasında rayına oturuyor
1 sene bile dolmadan RNA aşısı yapılacak ve daha önce hiç böyle bir aşı denenmemişti risk %100 ama gel gör bide zorunlu diyorlar zorunlu olursa işte o zaman kaos olur - 03-12-2020, 02:18:24Kaynaksız ortalığı aleve vermek ne kadar mantıklı? O zaman ben de şimdi bir haber vereyim "Türkiye aslında Çin'inmiş hiç Türkiye olmamış" haydi hemen bunu da ortalıkta gerçekmiş gibi anlatıp insanları yanlış bilgilendirelim.