Almanyada da durum böyle zorunlu olacagı ve buna muhalif kesimin tepkisini çekiyor. Tıp bilimine givenmekten başka çare yok sanırım
abi ne tıpı allah aşkına 6 ayda bulunan aşıyı tıptaki bilim insanlarının yarısı riskli görüyor git doktorlar sağlık ocakları komşular herkes korkuyor
bir aşı 10 ila 50 yıl arasında rayına oturuyor
1 sene bile dolmadan RNA aşısı yapılacak ve daha önce hiç böyle bir aşı denenmemişti risk %100 ama gel gör bide zorunlu diyorlar zorunlu olursa işte o zaman kaos olur