• 03-12-2020, 03:07:24
    #37
    ReH
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://www.youtube.com/watch?v=tCS3YeQYByU


    Böyle konuşan anlatan doktorlar lazım ekranlara
    Ben böyle birini tanıyorum Aklıma geldi kahkaha attım gece gece
  • 03-12-2020, 11:07:08
    #38
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet başkanları gözümün önünde aşıyı olsunlar olurum.
    Senin olacağın aşıyı oldukları ne malum ?
  • 03-12-2020, 11:14:43
    #39
    fake haber kaynak göremedim bir yerde .
  • 03-12-2020, 16:15:39
    #40
    Bende olmak istemiyorum. Ama olursam çin aşısını olmayı düşünmüyorum.
    Kafama takılan ayrıca bir konu var. Ülkede reklamı en çok yapılan Pfizer/Biontech aşısı ama Sağlık Bakanlığı Çin aşısı getirecek.
  • 03-12-2020, 18:51:39
    #41
    Anayasaya aykırı. "Aşı olmak istemiyorum" diyen kişi aşılanamaz.
  • 03-12-2020, 19:00:50
    #42
    Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet başkanları gözümün önünde aşıyı olsunlar olurum.
    Yine de güvenmeyin Arka tarafta değişmiş olabilirler...
  • 03-12-2020, 19:33:11
    #43
    muz cumhuriyetindemi yaşıyoruz kardeşim aşı olmak istemeyene kimse zorla vuramaz bu kadar net .
    • Abdullah07
    • compart
    Abdullah07 ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-12-2020, 19:49:48
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Aşı geldiğinde %80lerin üzerinde bir başarısı olursa ben olacağım
  • 03-12-2020, 21:49:31
    #45
    zgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı geldiğinde %80lerin üzerinde bir başarısı olursa ben olacağım
    ol ol ))
    güzel kardeşim %80 olmasa bile %80 başarı derler
    hadi onu geç ileride 2-3 seneye yan etkilerini görmeden nasıl güvenip kendine enjekte ettireceksin

    bırak öl daha iyi ne haltlar döndüğünü araştır anlarsın