tunatun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes zorunlu aşı olacak!
61
●2.759
- 03-12-2020, 11:07:08Senin olacağın aşıyı oldukları ne malum ?Reinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-12-2020, 19:00:50Yine de güvenmeyinReinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arka tarafta değişmiş olabilirler...
- 03-12-2020, 19:33:11muz cumhuriyetindemi yaşıyoruz kardeşim aşı olmak istemeyene kimse zorla vuramaz bu kadar net .Abdullah07 ve bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 03-12-2020, 19:49:48Üyeliği durdurulduAşı geldiğinde %80lerin üzerinde bir başarısı olursa ben olacağım
- 03-12-2020, 21:49:31ol olzgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))
güzel kardeşim %80 olmasa bile %80 başarı derler
hadi onu geç ileride 2-3 seneye yan etkilerini görmeden nasıl güvenip kendine enjekte ettireceksin
bırak öl daha iyi ne haltlar döndüğünü araştır anlarsın