Aşı geldiğinde %80lerin üzerinde bir başarısı olursa ben olacağım
ol ol

))
güzel kardeşim %80 olmasa bile %80 başarı derler
hadi onu geç ileride 2-3 seneye yan etkilerini görmeden nasıl güvenip kendine enjekte ettireceksin
bırak öl daha iyi ne haltlar döndüğünü araştır anlarsın