mesobedo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Herkes zorunlu aşı olacak!
61
●2.759
- 03-12-2020, 21:51:24Üyeliği durdurulduYediğiniz yemeklerin, içtiğiniz ilaçların içerisinde ne var biliyor musunuz? Sanırım organik bir yaşam sürüyorsunuz.
- 03-12-2020, 22:02:01Evet isveç dağlarında heidi ile koşuşturuyorumzgrmeister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yeme içme oranıyla aldığın zehir enjekte etmeyle bir olmaz - 04-12-2020, 14:34:53MRNA aşısı denilen aşılar Biontech Moderna oluyor sentetik bir aşı yani klasik üretim dediğimiz şekilde üretilmeyen bir yöntem çinin Sinovac aşısı ise eski yöntem dediğimiz şekilde üretimi yapılan bir aşı RNA parçası olarak üretilen aşıların orta ve uzun vadede ne olacağı belli olmayacağı için benim tercih hakkım olsa çin sinovac aşısını tercih ederim
- 04-12-2020, 15:27:07Şu gün yandaşı muhalefeti çoğu vatandaş Fahrettin Koca'nın verdiği rakamların doğruluğuna güvenmiyor.
İnstagram'da, twitter'da yorumlarda millet artık itibar etmediğini belirttiği için hesaplardan açıklamaları bıraktılar.
Yalancının mumu söndü ve güvenilirliklerini kaybettiler.
Ama ülkedeki sistemde kimse hesap soramadığı için, aşı yan etki yapsa milyonlar ölse, kameralar karşısına çıkıp "kandırıldık" deseler olan yine ölenlere ve ailelerine olacak. - 05-12-2020, 10:12:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Herkesin zorunlu aşı olması gerekmediği açıklandı, isteyenler olacak. Fahrettin Koca Çin'den gelen aşının onay süreci tamamlandığında ilk deneyen insan olacakmış. Umarım milletimiz için hayırlısı bu olur ve hızlı bir şekilde eski normal kadar olmasa da kontrollü normal hayata adımlar atabiliriz.
- 05-12-2020, 10:20:53tipasi yemiyenler olsun anadolu çoçuğuna birşey olmadi olmazda taki zehirlenene kadar
- 05-12-2020, 10:29:23içi su olur o aşınınReinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
))