Herkesin zorunlu aşı olması gerekmediği açıklandı, isteyenler olacak. Fahrettin Koca Çin'den gelen aşının onay süreci tamamlandığında ilk deneyen insan olacakmış. Umarım milletimiz için hayırlısı bu olur ve hızlı bir şekilde eski normal kadar olmasa da kontrollü normal hayata adımlar atabiliriz.