Değil devletin başındakiler, dünyada benim ve ailem dışında herkes dahi olsa bile kendime ve aileme o aşıyı vurdurmam. İleriye dönük hastalıklar çıksa ne olacak? Kimsenin kandırıldık dememesi için en iyisi olmamak