Ben bir ay antibiyotik kullandım 1 sene kendime gelemedim sağlımı zor toparladım. Ne idüğü belirsiz, yan etkilerinin test edilmediği bir kimyasalı vücuduma sokmam.
Herkese zorunlu yapacak aşı mı var piyasada?
Bu ilk başlarda mümkün değil ama hastane çalışanları ve 65 yaş üstü ilk olarak aşılanacak gibi gözüküyor.
Önemli olan aşıyı yaptırmamak olmamalı. Aşılar fayda sağladığını ispat etsin bu daha önemli..